Nedan syns våra olika typer av medlemsskap. Är du intresserad av att bli medlem? Gå till vår ansökningssida och fyll i formuläret på denna länk.

Juniorer / Studerande

Juniorer 0 -12 år

0 kr/år

Juniorer under 12 år är medlemmar helt gratis.

Juniorer 13 – 17 år

1795 kr/år

Städavgift 300 kr återbetalas i form av presentkort i Golf Klubbens shop efter utförd städning (minst 4 timmar).

Juniorer 18 – 21 år

2495 kr/år

Städavgift 300kr återbetalas i form av presentkort i Golf Klubbens shop efter utförd städning (minst 4 timmar).

Studerande >21 år

3095 kr/år

Seniorspelare

Seniorer Fullvärdiga

6195 kr/år

Greenfee medlem

2595 kr/år

I greenfeemedlemsskapet ingår 4 greenfeecheckar

Non Res. Senior

4095 kr/år

Non residens gäller personer som har sin fasta bostadsadress utanför Gästrike-Hälsinges GD.

Stödmedlem

800 kr/år

För personer som vill stödja vår fina klubb utan att spela.

Nybörjare & återvändare till golfen

Gäller för nybörjare och återvändare som haft uppehåll från golfen i minst 3 år. Personernas avgifter är lägre första året.

Stege År 1

4095 kr/år