Uppdrag

Vår uppgift är att erbjuda det lokala näringslivet möjligheten att använda Hudiksvalls största mötesrum – Hudiksvalls Golfbana.

Ett mötesrum som förutom att det är överlägset säkert också är ett av det mest kreativa och mest relationsskapande som finns inom kommunens gränser. Ett sylvasst verktyg mao

Vi tar betalt för mötesrummet av näringslivet genom olika typer av sponsringspaket.
I dessa paket ingår bl.a. att sponsorerna får sätta upp sina logotyper på ett reglerat sätt runt om på banan.

Hudiksvalls Golfklubbs sponsor är väldigt viktig för klubbens ekonomi samtidigt som vi vill påstå att vi är väldigt viktiga för dem också. En bra och välskött golfklubb i närheten av arbetsplatsen är idag allt oftare ett viktigt konkurrensmedel då det gäller kunder, nyanställningar, leverantörer mm.

Med det skick vi har på banan med välskötta blomsterarrangemang, vackra byggnader, fantastiskt läge osv ser vi Hudiksvalls Golfkubb som en viktig partner för det lokala näringslivet.

Nyhetsarkiv Kalender

Kåge Larsgården,