Invigning av golfstudion

Publicerat: 2023-07-14 - 08:04 - Skrivet av Golfinity

Nu är den helt klar vår nya studio - och igår invigdes den. Med en vidunderlig utsikt över Hudiksvalls- fjärden och staden ligger den där, i kanten av rangen och bara väntar på just dig. Med den här studion kan klubben och Alexander erbjuda dig oändliga möjligheter att förbättra ditt golfspel. Här får man en stund att i lugn och ro, tillsammans med Alexander, att utveckla sitt golfspel utan distraktion från andra. Det är nu det är dags att ta tag i ditt spel och ditt hcp! Med lägre hcp blir det ännu roligare att spela.

Tillsammans med byggare, entreprenörer, sponsorer, elektriker, rörmokare, styrelsen med flera invigde vi igår den nya studion. Alexander fick slå och Trackman analyserade hans slag. I mitt tycke är han redo för touren. Slog jättelångt, rakt och samlat - är det inte det vi alla vill kunna göra?

– Vi är så stolta med att vi lyckats genomföra detta projekt, säger Kåge Larsgården - klubbens ordförande. Tack till Arvsfonden och alla sponsorer som gjorde det möjligt.

– Jag tror att vår studio är en av de större som byggts i Sverige, säger Jon Sellén. Det är få klubbar i närheten som kan erbjuda en sån här proffsig studio med tillhörande modern teknik.

Nu har alla klubbens medlemmar en chans att bli ännu bättre. Studion har öppnat dörren till stora förbättringar för oss alla. Så boka din tid i studion nu så blir du garanterat en bättre golfare.