Prostataföreningen Gävleborg och Padel

Publicerat: 2022-11-18 - 08:02 - Skrivet av Anne-Sophie Sundström

Prostataföreningen Gävleborg och Västra Hamnen Padel gör gemensam sak genom insamling och information om Prostatacancer 25 november 2022
.

Den perfekta after work för alla killar och tjejer!

Fredagen den 25e november är det dags att fylla hallen med killar för kampen mot prostatacancer.

Vi bjuder in till en toppen kväll med padel (om man vill) i syfte med att samla in pengar till prostatacancerförbundet!

Det kommer bjudas på dryck och snacks och alla anmälda kommer få en varsin t-shirt (obs skriv storlek i kommentaren vid anmälan)

Under kvällen kommer det ges möjlighet att köpa lotter för att vinna priser från vårt väldigt stora prisbord från alla våra sponsorer som kommer presenteras framöver!

Alla insamlade pengar från lotteriet går direkt till insamlingen.

Det viktigaste är inte hur mycket padel du spelar utan att bidra, kom och häng och ha en underbar kväll samtidigt som du hjälper oss att samla in pengar till forskningen om prostatacancer.

Om man inte vill delta kan man ändå komma ned och köpa lotter eller bidra med en slant till vår insamling.

Anmälan görs på Matchi.se

Prostataföreningen Gävleborg kommer att medverka genom att ha information om prostatacancer på plats, Du har även möjlighet att köpa Mustaschnålen blåbandnålen och mycket annat för att stödja Mustaschkampen. Kom hit under fredag mellan 17-21/22

Vid frågor, maila till alfred@vastrahamnenpadel.se        hellberg.larsborje@gmail.com

Lördag/Söndag :

Välkommen till Mustaschkampen open by Västra Hamnen 26-27 november.

En tävling för ALLA oavsett nivå! Spela padel och bidra samtidigt till vår insamling mot prostatacancer. 500 kr per person i anmälningsavgift där 100 kr går oavkortat till insamlingen. Kom och spela och häng och bidra till en toppenhelg!

Tävlingen spelas Hudiksvall i OilQuick Arena hos Västra Hamnen Padel. Anmälan görs på rankedin eller via mail till alfred@vastrahamnenpadel.se

Välkommen hälsar
Prostataföreningen och Västra Padel hamnen